31 Mayıs 2013 Cuma

Cesur ve güzel: Kübra Hera Aslan

Son yıllarda sayısı hızla artan kadın spor spikerleri arasında, gerek güzelliği gerekse diksiyonu ile dikkat çeken bir isim var ki; onu ilk gördüğünüzde, ekrandan Anjelina Jolie’yi izliyormuş hissine kapılıyorsunuz. Abartmıyoruz, yakın çevresinde de “Angelina Jolie ve Adriana Lima karışımı” bir güzelliği olduğu dile getirilen Kübra Hera Aslan; bu aralar, oldukça merak edilen isimlerin başında geliyor. Biz de hazır bu merak zirve yapmışken, kendisini yakından tanıyalım dedik ve 22 yaşındaki bu güzeli “Sevdiğimiz Kadınlar” listemize dâhil ettik…
Kübra Hera Aslan
Kübra Hera Aslan
Ocak ayının sekizinci günü... Güneşli mi güneşli bir Salı gününün akşamüstü saatlerinde, Nişantaşı'ndaki The Sofa Hotel'in 703 numaralı odasının kapısını çalıyorum. Kulağıma çalınan müzik seslerinin arasından, dergimizin moda editörü Duygu Altıparmak'ın ayak sesleriyle birlikte kapı açılıyor ve Şubat sayısının "Sevdiğimiz Kadınlar" bölümünde konuk ettiğimiz genç kadının çekimleri arasına dalıveriyorum.

Objektifin karşısında son derece rahat ve bir o kadar da profesyonel pozlar vermeye devam eden genç kadın, bir anda beni fark edip, "Merhaba, hoş geldiniz. Ben, Kübra." diyor. Çekimi bölmemek ve onun konsantresini bozmamak adına, ayaküstü bir tanışma anı yaşadıktan sonra, köşedeki koltuğa geçiyorum ve başlıyorum izlemeye.

Hemen belirtmem gerekiyor ki; karşımdaki, az önce "Güzellik yarışmasından sonra modellik yapmadım." diyen biri olamazdı. Son derece profesyonel, hangi profilinden nasıl bir kare çıkacağını bilen ve vücudunun her noktasını bu kadar iyi kullanabilen biri, ismini ezbere bildiğimiz top modellerden biri olmalı...

Kaynak: Esquire

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder